onsdag 12 februari 2014

En kommande varmfront

Mitten på februari och det har varit så himla kallt denna halvan, hoppas på lite varmare väder resten av denna månaden nu. Fast det kommer det ju också bli lite för mig, åker nämligen till dominikanska republiken på lördag vilket ska bli så himla nice! Jag och Vetterick (som jag borde tänka över min vänskap med) lämnar Short hills klockan ett på lördag eftermiddag och kommer till Boca chica där vi kommer spendera 8 dagar med 30 grader varmt väder.
I vanliga fall brukar jag åtminstonde ha tänkt ut vad jag ska packa ner och sådant nu, men så långt har jag inte kommit än.

Va hos Vetterick idag för att kolla upp lite transport till och från flygplatserna, lite vad vi ska hitta på där nere och vart och hur vi ska växla pengar. Dock blev jag utsparkad så fort jag hittat all information till henne den jäveln, måste börja välja mina vänner lite bättre :(
Men dags att börja fundera lite på vad ska packa och ha med mig ner till värmen. Stranden here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar