torsdag 16 januari 2014

Gammal lillasyster

Okej, så mina jobbtider är 6:00-7:03 och 14:55-7:00 som vanligast. Så där mellan 7 och 15 så brukar jag "vila" och med vila menar jag sova i 6h och det brukar ta emot att ge upp de sovtimmarna för någonting annat. Men i tre dagar nu har jag varit vaken, träffat kompisar och fixat foton till min scrapbook som jag måste starta med någongång. Får se hur länge detta varar dock xD lär ha lite problem med det då jag inte har planer förrän klockan 10.

Idag är även Emmas födelsedag, hela 18år. Känns som det va några dagar sedan det var min, min syster är myndig och jag ser henne fortfarande som 9. Eller kanske yngre. När hon hoppade runt på 4 ben på gräsmattan utanför lägenheten lekandes spirit, lejonkungen och en massa annat. Lilla Emma, inte så liten längre. Grattis på födelsedagen! :*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar