lördag 4 januari 2014

The holidays

Det var ett tag sedan jag skrev här, och både jul och nyår har hunnit passera sedan sist. Spenderade min jul hos familjen T i Yonkers, massa presenter och massa människor. Så den 26 när man begav sig mot Short Hills igen så var man helt slut.
Nyår spenderades hos Daffy, med vänner, mat och dricka. Vi såg när bollen på times square hissades ner (på tvn alltså) och efter en massa bus och lite blod så somnade vi sedan lite överallt i huset.

Så mina lediga dagar har varit helt underbara och det hoppas jag era också varit. Blev inga nyårslöften i år, tänker istället ta allting som det kommer. Vill bara umgås med kompisarna nu under tiden jag har kvar, sen kommer jag även hem i år också och vem vet vad som händer då?
Så istället för att lova någonting detta året så ska jag helt enkelt bara vara som jag är och försöka komma på något nyårslöfte till 2015 igen. Here we go 2014!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar