måndag 3 juni 2013

Do I hear the thunder?

Spenderade 4timmar på stranden i lördags och jag vet inte varför jag aldrig lär mig, optimist här kanske. För jag kom hem rödbränd igen, fast denna gången var det ryggen som tog smällen. Tog dock solkräm denna gången, men täckte väl inte allt tydligen..
Så hemma igen efter en helg i Hamptons, min sista helg där innan jag beger mig iväg mot californien. Lämnade 75 grader bakom oss och kom hem till 91. Men nu åskar det och i veckan kommer graderna gå ner till 70~75 igen, man tackar.

Snart kickar en ny vecka igång, 5 dagars "arbete" står på schemat. Min näst sista vecka i New York och min sista i detta rummet. Blir i veckan att åka iväg och köpa en resväska så man kan få undan allt skit man samlat på sig under året, sen på fredag eller lördag blir det att flytta in till lekrummet då detta sovrummet ska göras rent och fint till nästa Au Pair.
Sorligt men sant, livet går vidare :/

E's helping me cooling of the sunburn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar