fredag 7 juni 2013

Nerpackad, för tillfället.

Var iväg och köpte en superstor resväska idag, då det var dags för mig att rensa ut mina saker ur rummet. Så nu är det gjort, allt är nerpackat förutom sakerna som kommer användas imorgon. Men då jag inte reser förrän om 1½ vecka så kommer det förmodligen packas upp igen, eller något åt de hållet. Kommer ju bosätta mig i lekrummet så som Manuela gjorde när jag kom hit och jag kommer ju behöva kläder under den veckan, vilka är nerpackade i väskorna. Kan redan nu se vilken röra det kommer bli, men måste ändå packa om när det närmar sig den 18de.
Bara kartonger, flaskor och skittvätten som ska ut ur rummet också. Ska städa genom rummet imorgon så det ser någorlunda rent ut, sen överlämnar jag detta rummet i A och Gs händer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar