onsdag 11 december 2013

Snödag

Tror nog att detta varit en av de längsta dagarna i mitt liv, men inte alls lika dålig som jag trodde att den skulle bli. Redan igår varnade pojkarna mig om att skolan kanske skulle bli inställd eller starta senare (pga att det varnades för snö idag). Och självklart så knackade min värdmamma på dörren klockan 6 imorse och berättade att skolan var inställd, en så kallas snödag..
Men började inte riktigt jobba förrän 12 ändå då jag och min värdmamma gjorde lite ärenden före det. Mötte två män som båda kunde säga några ord på svenska, en av dem försökte till och med få mig att prata bara för att höra min accent haha.

Visst har dagen varit lång men mitt humör har varit på topp. Inte för att det börjar dala nu MEN jag börjar dock bli trött så ska trycka ner benen under täcket och lägga huvudet på kudden och hoppas på att ungarnas skola är öppen imorgon. Annars tänker jag se till så att den öppnar ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar