onsdag 18 december 2013

Inte långt kvar nu..

Exakt 18 månader sedan man lämnade Sverige och hamnade i Amerika. 18 månader.. det är fan 1½ år. Det är lite så panik blandat med glädje när man inser att man snart kommer hem igen. Även om jag älskar New York och gärna stannat här resten av mitt liv så vill en del av mig ändå hem och ta upp mitt liv där jag lämnade det. Träffa familjen igen och kompisarna, känns som man missat så mycket och det är kanske dags att ta igen lite haha.
Jag har haft en fantastisk tid här i staterna, blandat med lite otur, och jag hoppas på att resten av min tid är kommer bli super den med. 18 månader, vem trodde att jag skulle vara här såhär länge?

Och med det sagt så är julafton också här snart. Julklapparna är packade, skickade och förmodligen påväg till Sverige nu också. På söndag kommer jag åka över till Yonkers för några dagar med julfirade och mys med första värdfamiljen. Känns som att det kommer bli en bra jul även detta året :)
Bara 5 dagar kvar till julafton, längtar! Känner mig lite som ett barn igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar