måndag 9 december 2013

Tänkte precis..

Tänkte precis skriva ett inlägg om min övernattning hos Sarah efter jobb igår och om att vi faktiskt gick hem istället för att köra/åka bil och att vi sedan nästan missade tåget när vi skulle in till NYC idag. Sen att det började snöa lite lätt när vi va inne i stan och att vi gick typ 22 blocks söderut medans vi letade efter någonting att äta och att snön tog i rätt ordentligt under den tiden. När sen vi hittade en chipotle, mcdonalds och wendy's tillslut så var det som hela himlen lystes upp. Att vi gick för att se den stora julgranen vid rockafellercenter och att vi hälsade på jultomten som kunde säga god jul på både svenska, tyska och engelska (såklart, och förmodligen fler språk). Att vi sedan tog tåget tillbaka till Millburn för att äta sushi och borsta en massa snö av både min och Vettericks bil och att när jag säger vi så menar jag Katha, jag och Vetterick.

Men kom inte på något bra sätt att skriva om mina två senaste dagar så får nöja mig med detta. Har varit en superkall dag iaf och jag kan inte förstå att jag inte misstänkte att det skulle snöa. Men är hemma nu iaf och börjar bli varm igen, bara fötterna kvar som måste förstå läget ;)
Ska krypa ner under täcket nu och försvinna bort i drömmarnas värld, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar