måndag 29 april 2013

Denna processen..

Hur vet man om man snackar med rätt familj eller bara slösar tid?
Snackar med en familj i Californien just nu, och har egentligen redan tackat nej till dem men har fått frågan om att snacka med dem en gång till för att reda ut det jag är osäker på m.m.
Det verkar vara en bra och snäll familj, men något saknas. Där är något som gör att jag vill fortsätta leta, men samtidigt vad händer om jag gör det? Tänk om jag inte hittar en annan som känns okej, men tänk om jag gör det?

Usch, denna processen gillar jag inte alls och jag lider med folk som faktiskt går/har gått genom rematch. De har bara två veckor på sig medan jag har/har haft 2½ månad.
Men jag borde inte bara nöja mig va? Jag borde hitta en familj som passar mig perfekt, eller åtminstonde så nära som det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar