torsdag 11 april 2013

Serie geek...

Hur kan man egentligen leva sig in i en tv-serie, speciellt om handlingen aldrig hänt dig? Usch, I don't like it. Precis avslutat den senaste säsongen av White collar och jag har legat på nålar under de sista 4 avsnitten. Jag är helt seriös, jag har gömt mig (bakom mina händer) varje gång det varit skottlossning eller att någon hittar någon som de inte ska. Jag har bett personer fixa saker som inte borde ske, jag har.. ja, vad har jag inte gjort?
Mitt hjärta går fortfarande i 190 av all excitement.

Och vad ska jag göra nu? Vilke serie kan ens nå intresset jag har för denna serien? Kommer tillbaka med säsong 5 till sommaren, och jag tvivlar inte på att det kommer lösa sig. Frågan är bara hur? Jag är fast, helt otroligt FAST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar