måndag 1 april 2013

To match or not to match

Jag börjar bli lite otålig nu. Min matchning har hållt på i lite mer än en vecka nu, och än så länge har jag bara fått två matchningar. Eller ja, har fått 4 matchningar men tre av dem har varit med samma familj. Har fortfarande tid på mig att hitta en familj, men är rädd att jag inte kommer hitta en där jag vill hamna och att jag måste åka hem redan nu till sommaren.
Jobbig känsla, men det är inte den jobbigaste. Det värsta är att jag kollar min mail 10 gånger i timmen och blir lika besviken varje gång den är tom..

Hoppet är inte så stort denna gången, och det är inte förrän nu jag kan förstå hur Au Pairer i rematch känner sig. Dock har jag några veckor längre att hitta en familj och jag har slutfört mitt år. Men förståelsen finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar