onsdag 17 april 2013

Tvättdag

Då jag om 3 dagar tänker befinna mig i Toronto så insåg jag inte förrän nu att jag faktiskt behöver kläder med mig. Min tvättkorg var nästa tom imorse, på RENA kläder. Har inte orkat hänga upp och vika undan de sen senast jag tvättade, vilket resulterade i att all skittvätt låg på golvet istället. Rena rama bombnedslaget.
Så idag tog jag tag i det. Med tigertröja, söndriga strumpor och tidigare favorit thights på så har Johanna, utöver jobb, spenderat sin dag med att tvätta.

Slängde i mina sängkläder i tvättmaskinen och fyllde på maskinen med tvättmedel men råkade spilla lite. Då jag skulle torka upp det, sträckte jag mig över för att ta tag i pappersrullen och fram kom ett litet djur med massa ben. Usch.. jag skrek, backade och sprang upp från källaren. Hämtade pojkarna som kom springade med star wars-hjälm, ishockey klubba, leksakspistol och väst för att hjälpa till. Dock till förgäves då krypet redan försvunnit :|
Vågar man gå ner i källaren nu?

Ren, fräsch och nybäddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar