onsdag 22 maj 2013

What comes after the sun

27 grader och varmt har det varit, eller det är faktiskt fortfarande varmt. Ligger halvnaken i sängen med fläkten precis bredvid mig och jag svettas ändå. Men det var inte dit jag ville komma för jag antar att ni skiter i vad jag har på mig, eller hur?
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte varit ute särskilt mycket idag, som alla andra dagar typ. Jag va iväg och vaxade mig imorse vilket gav mig 15min ute i solen, jag va på lekplatsen 1h med pojkarna vilket gav mig ca 25min i solen resterande tid spenderades i skuggan och sen var jag ute en halvtimme med pojkarna i trädgården som på eftermiddagen endast består av skugga. Ändå har jag lyckats få de fulaste märkena på foten.. ett streck efter ballerinaskorna och ett efter mina jeans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar