onsdag 29 maj 2013

I were on Miami Bea(it)ch

Ännu en helg som var alldeles för kort. Men med bränd hårbotten, brända läppar, brända ögonbryn som redan börjat fjälla, solbrun kropp och alldeles för lite timmar sovda så är man nu hemma igen. Trött som in i men resan var mer än värt det.
Känts som man varit där längre än 4 dagar men samtidigt att 4 dagar var alldeles för lite. Miami kräver minst en veckas uppmärksamhet.

Men hemma är jag iaf, trött och kall. Efter 90grader i 4 dagar så är 60 grader relativt kallt, sen regn på det. Då jag fryser så har jag bäddat ner mig under duntäcket och med tanke på att jag sovit alldeles för lite under helgen så ska jag nu lägga mig ner och kolla ett avsnitt av white collar, sen tänker jag försöka ta igen lite av den sömnen jag förlorade i Miami. And with that I say: Godnatt!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar