lördag 18 maj 2013

My specialty

Bestämde mig för att sova länge idag, och det var exakt vad jag gjorde. Inte för att jag gått upp särskilt tidigt de andra dagarna denna veckan, men idag blev det utan alarm som ringde och störde mig klockan åtta. Drog mig då ur sängen vid tolv, och strax innan halv ett var jag tillbaks där jag började och här tänker jag stanna en stor del av denna dagen.
Har insett att jag inte har så många helger kvar där jag bara kan ligga och dra mig en hel dag (min specialitet), närmare bestämt detta är min nästsista dag jag kan göra det. Resten av helgerna har jag planer och den sista helgen har jag ett nytt rum, då den nya Au Pairen får detta.

Idag är det även 11 månader sedan jag kom till USA, hela 11 månader. Tiden rullar på som aldrig förr. White collar nu som följs av finalen av eurovision, Malmö är på tvn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar