fredag 31 maj 2013

Fjäll

Fyy vad jag fjällar.. Brände axlarna i Miami vilka nu ger tillbaks. Så här sitter man och pillar bort skin. Trodde en dusch skulle hjälpa och sen moisturizer på det, reslutatet blev iställer att även brösten började fjälla också. Kulkul!

Väskan jag hade med mig i Miami ligger fortfarande på golvet packad med kläder. Får fixa det imorgon och istället ta fram min lilla rosa cultural care väska och slänga ner kläder i den. Ska nämligen till Hamptons i helgen med värdfamiljen en sista gång innan mina nya äventyr drar igång. Åker iväg imorgonkväll och kommer hem på söndag eftermiddag igen.
Ska hoppa ner i värmen nu och ta lite hostmedicin, sen blir det nog en tidig natt för mig. En sval och skön natt också, då snälla G satt in ACn i mitt rum idag. Awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar