söndag 13 oktober 2013

here we are, once again

Okej, så nu har återigen en vecka rusat förbi. Känns som det var igår som jag skrev det förra inlägget ju!
Menmen, här är vi igen iaf. Jobbar nu egentligen men sitter mest vid datan för flickan är själv och passar barn, den yngsta pojken är iväg på bar mitzva och den äldsta pojken sitter i vardagsrummet och kollar på James Bond (som han avgudar), så det finns inte så mycket mer att göra för mig. 

Fick inte så mycket "lugn och ro" förra helgen, ni vet de stunder där jag spenderar en halv dag i sängen och bara latar mig och det verkar inte som det lär hända denna helgen i heller. Idag va man på både lunch och köpcenter med Gabby och Grace och imorgon åker man in till stan med Grace för att se mamma mia muskalen (biljetter som jag fick i födelsedagspresent) och äta middag efteråt. Så nästa vecka lär väl bli en supertrött vecka IGEN, haha. 
Men ska ta och se om det finns något att äta i detta huset, börjar bli lite hungrig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar