måndag 7 oktober 2013

It's such a good vibration

Värmen håller i sig här borta i short hills, så här går man fortfarande bara omkring i sommar/vår kläder. När jag kom till skolan i fredags så gick vissa av tjejerna runt i kortkorta shorts och linnen. Själv brukar jag ändå ta på mig jeans, men tror det är mest vetenskapen om att det är oktober och inte juli som gör det.

I helgen har man umgåtts med tjejerna i området. Blev bio med Katha och Toni för att se bagage claim i fredags, jersey gardens för shopping och bio för att se don jon med Grace igår och idag blev det lunch med Rafa och Gabby följt av film (now you see me) hos Rafa. Filmer ni alla borde se om ni inte redan sett dem vill säga. Now you see me är nog den som jag gillade bäst dock. En super helg med en massa super tjejer, känns som jag börjar få lite vänner igen ;)
Insåg även att det återigen att en vecka passerat och att det är måndag imorgon igen. Jag vet att jag sagt det innan och jag kommer förmodligen säga det några gånger till under detta året, men f.a.n vad tiden går snabbt. Men kanske lägger man märke till det eftersom man vet att detta inte är förevigt, för att jag vet att jag bara är här under en tidsgräns och att jag "snart" kommer vara hemma i Sverige igen?
Systrarna skickade massa snapchats när de stod utomhus med röda höja i bakgrunden och jag tyckte det var helt konstigt att se de husen, även om de bara var på bild. Hur kommer det då inte kännas när jag är tillbaka där, med mina egna fötter på röda höjas områden igen? Usch, en tanke som jag inte vill spendera mycket tanke på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar