torsdag 17 oktober 2013

Sovrutiner

Okej, jag vet inte vad som hänt denna veckan men fy vad jag varit trött de senaste dagarna. Har förvisso bara gått 3 dagar men jag har sovit mer än någonsin sedan jag kom till denna familjen. Jag sover på natten och jag sover när ungarna gått mot skolbussen och sen är jag trött hela dagen. Jo jag vet att jag sover förmodligen för mycket och att jag borde ändra på det. Men jag gör ingenting under timmarna ungarna är i skolan vilket gör att jag hamnar i sängen och sover istället..
Försökte få in en skype-dejt med mamma som jag inte pratat med på 2½ vecka, men hon glömde bort mig så istället för att hålla mig vaken så somnade jag. Typiskt Johanna :(

Ska se om det finns någon tjej här i skogarna som vill umgås lite imorgon, det kanske kan få mig att ändra på mina sovrutiner. Lite åtminstonde?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar