onsdag 4 september 2013

Back to school

Och så har man hunnit tillbringa ca 1½ månad hos den nya familjen. Har börjat komma in i rutinerna nu, men fortfarande saker jag måste lära mig, typ som att stänga garagedörren när jag lämnar huset haha. Tror det är mitt största problem just nu.
Men annars rullar det på, barnen började i skolan igår och idag är det min tur. Mitt första val var grekiska men när jag kom till skolan igår så fick jag reda på att grekläraren inte ville ha Au Pairer i hans klass och eftersom jag inte vill vara i en klass där jag inte är välkommen så bytade jag till psykologi. En timme kvar innan klassen börjar och jag börjar faktiskt bli rätt nervös. Brukar i vanliga fall alltid ha en kompis med mig när jag gör någonting, men nu är jag helt själv och ska läsa psykologi för den delen..

Men det är väl bara att ta sig i kragen och presentera mig själv till läraren och dyka upp på lektionerna 3 dagar i veckan, önska mig lycka till! Drew university here I come.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar