måndag 30 september 2013

I don't know about you but I'm "feeling" 22

Det är september, t.o.m slutet av september och idag gick jag utomhus i bara linne. Jag har liksom inte ens lagt märke till att det börjar gå mot höst med detta fina vädret utanför. Det är ju helt fantastiskt! Men med vetenskapen om att oktober och hösten ligger runt hörnet så beställde jag precis en höstjacka som förhoppningsvis ska hålla mig varm nu när graderna börjar sjunka och Johanna kommer börja frysa.

22 år har man också hunnit fylla. 22 hela år! En andra födelsedag i Amerika som spenderades med vänner på cheesecake factory med super mycket mat och ännu större efterrätt. Mätt blev jag och ont i käken fick jag efter allt skrattande, ni vet 'inside jokes'.
Fick även en superfin present av världfamiljen. De har frågat mig sedan jag kom hit vad jag velat göra under mitt år och mitt svar har hela tiden varit att jag vill uppleva saker, typ som musikaler, konserter, matcher m.m. Så de fixade två biljetter till mamma mia musikalen nu i Oktober, yey.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar