torsdag 5 september 2013

Mindre kul & mer kul

Att komma till skolan lite senare än vad man planerat, behöva halvspringa till lektionen, springa in i klassrummet precis på minuten då lektionen började där alla i klassen redan är samlade och behöva förklara för professorn (som dessutom är ny i yrket) vem jag är och varför jag inte är med på klasslistan va inte direkt kul. Men det är awesome att vara Au Pair och plugga, speciellt där jag gör det, för jag behöver varken göra läxorna eller proven som de andra studenterna behöver.

Min nervositet för dagen blev bättre mot slutet, så nu ser jag nästan fram emot att gå tillbaka till skolan på måndag. Det enda jag inte gillar är att det är en himla trafik på väg hem sen, och jag har bara 30min på mig från det att lektionen slutar tills barnen kommer hem från skolan. Så det blev att stressa från lektionen också.. men det gör ingenting för jag kan härmed säga att JAG GÅR PÅ COLLEGE! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar