lördag 7 september 2013

En ensam fredagskväll

Idag är det inte roligt att heta Johanna Fast. Har gått hela veckan och trott att jag skulle jobba ett 15timmars pass idag, från 8-23. Men fick reda på när min värdpappa kom hem att så va inte fallet, jag hade redan jobbat ett långt pass så jag fick resten av kvällen ledigt redan vid 19. Och nu tänker ni säkert: Vad gnäller hon för?
Men jo, det ska jag berätta för er! Jag har inga vänner. Eller ja nu kanske detta bara för en överdrift för vänner har jag, men inte idag haha. Har dock inte kommit någon speciellt nära (kan vara för att jag bara varit här i 1½ månad men ändå), så idag när jag hörde av mig till den franska tjejen jag umgåtts med mest och frågade om vi skulle hitta på något så fick jag veta att hon och de andra tjejerna jag träffat några gånger skulle iväg och äta sushi.

Jag som inte äter fisk alls och som redan ätit japanskt till lunch körde istället iväg till Panera bread. Så nu sitter jag här i mitt rum och äter, helt ensam en fredag kväll.  Och för er som inte förstod, det är nu ni ska tycka synd om mig :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar