måndag 11 mars 2013

Förra kommentatorn?

Nej, ni vill jag veta vem det var som kommenterade förra inlägget? Den person gillar jag inte särskilt mycket längre :( Dock kan jag meddela att det var sol idag och snön har nästan försvunnit helt, underbart! Hoppas på värme imorgon också, sagt att det ska bli 60F så håller tummarna för det också.

Annars så är andra helgen i mars över, min enda "lediga" helg. Spenderat den genom att passa pojkarna en stund på lördagen då A och G skulle till ögonläkaren, sedan har jag varit hemma hos Madde. Blev kinamat, barnpassning och övernattning, barnkalas, tv och target.
Ska borsta tänderna nu hade jag tänkt och sedan gå och lägga mig. Gick upp tidigt idag p.g.a barnkalas för Maddes äldsta värdbarn och sen flyttades ju klockan fram en timme inatt.. Skönt att komma i säng i tid, upp sju imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar