onsdag 13 mars 2013

Snart dags igen

Precis försökt ändra lite på min aupair sida, lägga till referenser och så. Ändra mitt brev till familjen och kanske även ta bort den dåliga videon jag en gång gjorde.. haha. Men förstår inte riktigt hur man gör så har mailat cultural care för att se om de kan hjälpa mig.
Dags att komma igång med det ju, för under denna helgen tar jag de sista creditsen som jag behöver och sen ska jag in i matchningsprocessen igen. Så vill få allt klart, pengamässigt + ansökningen.

Vad annars då? Jag gick upp klockan nio och satt en stund med R i soffan, sedan tog han ett bad och sen tog G över. Men han ska iväg och hämta bilen senare så då behövs jag igen. E ska jag dock hämta nu vid två, så har en timme att döda tills dess. Så, hur ska jag spendera den? :|

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar