torsdag 21 mars 2013

Läxor

Alltid precis innan jag ska iväg på semester så lyckas jag fastna för en tv-serie. Denna gången är det White Collar.. Låg och kollade på det igårkväll och det slutade helt spännande, och nu när jag vill se mer så har jag insett att jag har bara ikväll att kolla på det. För på fredag har jag inte tid till det alls, åh :(

Annars så sitter man med pojkarna och gör läxan, eller ja, de gör läxan och jag bloggar. Ser hur deras huvud hoppar upp och ner medans de räknar, så gulligt. Saknar lite när man själv var i den åldern, fast kommer ihåg hur jag hatade när mamma hjälpte mig x) Tycker lite synd om henne nu när man tänker efter. Men bara lite, hihi.
Men så himla kul samtidigt att se hur dessa pojkarna utvecklats sedan man kom hit, E som inte kunde läsa och räkna håller nu på med subtraktion och sitter och läser en bok helt själv. R började med svårare matte grejer detta skolåret och han tar sig igenom det, det är amazing to watch. Stolt AuPair här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar