fredag 15 mars 2013

Upp & utför

Och så var fredagen kommen. Ungarna har nog varit i skolan lite för länge nu, sitter och gör matte problem till varandra och de går verkligen all in för det också. Men det är väl bra, eller? E sprang precis upp på andra våningen för att göra några fler tal för R att lösa, sen när de väl har läxa så blir det stora protester. Undra om jag var likadan när jag va i den åldern?

Klockan börjar närma sig fem och snart får jag väl börja med middagen, ingen aning om vad jag ska göra dock. Blir väl att rota fram någonting ur frysen.
Efter jobb så hämtar Madde upp mig, ska spendera natten hos henne och imorgon far vi vidare till Boston. Sen är alla mina credits klara, wohoo. Finns även några födelsedagsgrisar denna helgen, min värdmammas dag imorgon och på söndag är det Rebeckas tur. Lillen blir 20år, och det ska ju bara firas. Men kom ihåg Rebecka, efter 20 går det bara upp & utför! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar