fredag 22 mars 2013

Har det börjat?

Fick precis ett mail av cultural care att min förlängningsansökan är klar och jag för att börja matchas. Wow, tänk vad tiden gått fort. På något sätt känns det som att jag varit här i flera år men samtidigt känns det som jag kom hit för 2 månader sedan. Allt har hänt så snabbt och nu har 9 månader passerat och jag är redo för att börja matchas igen, stämmer detta verkligen? :|

Anyway, idag är det fredag som ni alla säkert redan vet och jag behöver packa. Men istället sitter jag inne i lekrummet med en sjuk R och kollar på the jetsons, smart?! Neeh, men behöver skriva en lista på vad jag ska ha med mig, just in case I forget something. Har tvätt i maskinerna där nere också som behöver torkas och tas upp. Känns som jag alltid väntar ut allting till sista minuten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar