fredag 29 mars 2013

The day

Efter att E vaknat 8:30 och gjort frukost till sig själv så satte dagen igång på riktigt, det blev skylanders, lego, tv och bråk inom loppet av 3h. Någonstans där mellan lyckades jag även ta en dusch och fixa naglarna. Efter lunchen så åkte vi, som jag lovade, till akvedukten för en liten tur mellan hus och träd. Dock tror jag att vi gick lite för lång för pojkarnas småben, då det blev en hel del klagande av dem på vägen tillbaka. Kan även bero på att vi praktiskt taget sprang första halvan, kanske?!
Blev lite lekplats efter det också, och vi hälsa på på tågstationen. E har ju ett väldigt stort intresse för tåg, så vi stannade till vid greystone för att kolla på tågen när de åkte förbi.

Glass, lek och middag efter det. Slog till och gjorde kyckling (från start), pommes, sås och broccoli. Efter en sådan här dag kan jag nästan lova att jag kommer somna tidigt ikväll. Fast bara nästan! Hade tänkt sätta mig i lekrummet för lite big bang theory följt av glee. Sen vill jag fortsätta med white collar, så jag får se när jag kommer i sängen ikväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar