måndag 18 mars 2013

Stuff needs to be done!

En helg i Boston är klar, och så är även mina credits. Väntar bara på att bmcc ska skicka över mitt certifikat då de råkat skriva att vi tog kursen 2012 istället för -13, duktigt.
Madde släppte av mig här hemma runt åtta och sedan dess har jag legat och dratt mig i sängen. Sov inte så himla bra inatt så jag är ganska trött nu, dags att sova kanske? Jag tror nästan det, ska bara packa upp, sminka av mig, borsta tänderna och byta om sen är det sömn som gäller. Fast kanske bara ska skita i alla de dära stegen och bara sova istället? Fast nej, har en väska som behöver tömmas, ansikte som behöver tvättas, tänder som behöver borstas och kläder som behövs ta av.

1, 2, 3  på den fjärde ska det ske..
(bilder från boston dyker förhoppningsvis upp imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar