onsdag 13 mars 2013

Heldag på soffan

Skulle inte skrivit vad jag skrev igår, att jag såg fram emot att komma hem och lägga mig. Visste att det på något sätt skulle komma tillbaka och bita mig. R var sjuk idag, så när jag kom ner klockan 6:40 idag så var det bara att sätta sig med ungen i soffan. Så där har jag spenderat min dag idag, sovandes och kollat tv, förutom den halvtimmen vi var iväg när vi hämtade hem E.
Jo förresten, snacka en timme med Helenis också. Dock strulade skype en massa så vi fortsätter samtalet på torsdag igen.

Då R var sjuk idag så stannar han hemma imorgon också, vilket innebär ytterliggare en tidig morgon för mig. Men inte lika tidig som idag, G stannar hemma två timmar längre imorgon så jag behöver inte dyka upp där nere förrän klockan nio. Så ska ta vara på mina sovtimmar och börja göra mig iordning för sängen redan nu. Klockan är förvisso tio, men det är tidigt för mig ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar