tisdag 12 mars 2013

High school, check.

Det är riktigt jobbigt när man fastnat för en låt.. just nu går Bruno Mars - When I was your man på repeat, kommer ju tröttna på den innan halva denna veckan gått. Så får njuta av den så länge jag tycker den är bra, haha.

Idag följde man med R på class-trip, till en highschool lite högre upp i staten. Trodde dock man skulle se lite mer än deras auditorium?! Fick se en skymt av cafeterian på vägen ut, ser precis som på tv. Så nu har man fått de bevisat för en också.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag mer än jobbat. Jo, jag har letat massa underbara hotell i Miami. Sjuka lägenheter så just nu lutar det åt att de blir något sådant vi bokar, varför inte liksom? Erbjöd mig också att skjutsa A till subwayn imorgonbitti, så upp klockan 6:30. Ser redan nu framemot att få komma hem sen och bara krypa ner i sängen, bättre än snooze ju!

Mina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar