lördag 23 november 2013

A way to long day

Så var det fredag och en lång sådan också måste jag säga. Vet inte varför men redan klockan 17, då jag jobbat i 2 timmar, så kändes det som jag jobbat 6.. Men dagen är dock snart slut så jag är rött nöjd vid tillfället iaf, väntar bara in värdföräldrarna sen kan jag krypa ner under täcket.

Idag har varit en sådan dag där jag saknar mina vänner hemma i Sverige extra mycket. En dag där allt jag bara velat göra är att ha en kväll med flickorna, dricka lite, dra ut och sen göra bort sig extra mycket för det är det enda man är bra på. Men det känns så himla långt bort just nu. Men det närmar sig, men småsmå steg!
Därför har jag även börjat kolla upp lite vad jag vill göra när jag kommer tillbaka, men de kurserna jag vill ta är inte i Malmö och jag vet inte riktigt om jag är villig att ge mig ut på fler äventyr på ett tag. Inte sådana här långa iaf, men sådant får väl tänkas ut under tiden som är kvar, en tid som jag verkligen borde ta vara på.. men ja, får väl leta lite till och se vad där finns.

Till mina fina svenska tjejor; jag saknar er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar