tisdag 26 november 2013

En av tre

En av tre dagar avklarade. Det är thanksgiving på torsdag och då familjen ska iväg till Maryland så har jag ledigt torsdag och fredag. Dock så får jag ta igen tiderna jag missar lite genom att jobba sena dagar både imorgon och på onsdag. Första dagen av min ledighet kommer jag sen dra mig iväg mot Yonkers för att fira med den saknade familjen och sedan övernatta där tills fredag.

Skypade med bästa Ines idag. Även om vi skypar en gång i månaden så finns det ändå en massa som behövs ta igen xD så mycket att jag nästan kom försent till skolan idag..
Då det inte hänt så mycket under jobbtimmarna idag så fick jag ett ryck och började städa E's garderob som var en röra. Men nu när det ser bättre ut och jag har slutat för dagen så har jag dragit mig in på mitt rum där jag tänker stanna tills det blir dags att börja jobba imorgonbitti. Funderade egentligen på att fråga en kompis som vi skulle träffas efter jobb men med detta som min enda dag då jag slutar tidigt så kände jag mer för bara ligga och dra mig i sängen hela kvällen haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar