fredag 1 november 2013

Dyra julklappar

Okej, nu är det så att min mamma har jävligt tur att jag älskar henne och att hon har mig som dotter. Hennes beställda julklapp lämnades av framför ytterdörren för en stund sedan och inte nog med att denna julklappen var dyr så är den stor också så den kommer skickas i ett egen packet hem till Sverige vilket gör att den blir ännu dyrare. Jag som tjänar så mycket.. Hon får inte mer av mig förrän hon blir 80, ha ha.

November idag då, halloween igår. Va med Katha inne i NYC för att se halloween paraden som de årligen håller. Dock borde man kanske själv varit utklädd då man kände sig rätt dum som gick omkring med vanliga kläder. Men jag borde nog hålla mig ifrån sådana event/parader i fortsättningen, jag gillar verkligen inte folk xD Så himla stökigt och jobbigt att ta sig fram och ingen flyttar ju på sig iheller. Men jag borde väl inte klaga jag får ju tillbringa tid i staden jag älskar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar