tisdag 19 november 2013

Energimåndagar

För en vecka sedan satt jag och babblade om att det snöat, hade man inte sett det med egna ögon så hade man inte trott det efter idag. Strålande solsken och 18 grader varmt, i mitten av November? Såklart att man njuter.

Måndagar är den dagen i veckan som jag har mest energi. Efter en natt med alldeles för lite sömn så är måndagar den dagen jag kör igång fler tvättmaskiner, tömmer diskmaskinen tidigt på morgonen, kör omkring barnen till alla deras aktiviteter och faktiskt har tålamod med barnens alla olika humörsvängar. Efter måndagar går det bara utför ;)  Nej, men efter måndagar så brukar jag bara bli tröttare och tröttare. Vilket går ut över både tvätten och disken ha ha. När jag är klar med detta AuPair året så borde jag räkna hur många dagar sammanlagt som jag startat denna tvättmaskinen sedan jag kom hit x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar