tisdag 12 november 2013

Första snön

Idag föll första snön i Short hills. Eller ja, vet inte riktigt om jag tänker kalla det snö eftersom det va blött och slutade bara med en massa pölar runt om i området. Dock var det vitt och det va små söta snöflingor som landade på bilfönstret imorse när jag körde barnen till skolbussen.
Har inte riktigt varit exalterad över julen på många år, men i år så är jag av någon konstig anledning. Mina julklappar till familjen i Sverige är snart färdigköpta och kommer skickas iväg inom kort. Längtar till jag ska sätta upp den lilla julgranen, som mina värdfamilj lagt i min garderob, dekorera och lägga små julklappar under den. Kommer även åka iväg till Ikea i början av December för att köpa julmust och pepparkakor, lite svenskt i huset är väl aldrig fel?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar