söndag 24 november 2013

Inte förrän 1sta december

Åh vad helgerna går snabbt! Får nästan whiplash skador av det ju. Men söndagen är ännu inte över och jag har några timmar till att ta vara på. Jag bröt också ett löfte jag försökt hålla, att inte göra någonting juligt förrän den 1sta december men det är ju dömt att misslyckas redan innan jag hinner lägga ett sådant löfte. För i USA börjar dem med julpyntningen, julmusik och julfilmer direkt efter halloween.. jag har ju faktiskt lyckats hålla mig än så länge.
MEN idag när jag startade tvn så var en julfilm igång och jag låg så skönt så orkade inte vända mig om för att hitta fjärrkontrollen som jag precis lagt tillbaka på fönsterbrädan. Så nu har jag sett årets första julfilm. Men resten händer inte förrän den 1sta, julmusiken ska laddas ner och över på min ipod och ska även till Ikea för att köpa julmust. Sen ska Johanna börja ta in julkänslan så mycket som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar