tisdag 25 december 2012

Christmas morning

Och så var den amerikanska julafton här och jultomten kom på besök inatt. Tydligen har pojkarna varit supersnälla iår ;) Även Johanna verkar ha varit en snäll flicka. Fick så fina julklappar, överlycklig här ju. Fick en pyamas, nagellack, armband, strumpor, trisslott, ring, penna, partyväska, pengar OCH en kindle. Så nu kan jag läsa på planet, resten av mina resor någonstans är räddade. Behöver aldrig med bli uttråkad typ, och för att fira det så köpte jag in triologin av fifty shades of grey.

Så glad, och idag reser jag. Så detta blir förmodligen mitt sista inlägg på några dagar, ska njuta av min semester så tar inte med mig datorn.
Idag ska de ätas frukost med As föräldrar som kommer hit med mer julklappar till pojkarna. Sen ska jag spendera min dag med att packa det sista jag behöver och skriva ut alla bokningsbekräftelser + biljetter vi kommer att behöva nere i Florida. Hej värmen, snart kommer jag! :D

GOD JUL!

1 kommentar: