måndag 24 december 2012

Pepparkakeland

Förra inlägget idag var schemalagt, eftersom mina inlägg alltid kommer in på kvällen så vore det väl kul med lite omväxling? Men förra inlägget stämde såklart inte idag, vaknade istället halv elva. Men så kan det gå, skönt att komma upp tidigare iallafall.
Idag var farmor P och C på besök, lämnade av lite julklappar till familjen. Även jag fick två grejer, först en tröja och sen en nyckelring. På nyckelringen hänger där en sko och en väska, passar ju perfekt till mitt liv här borta ju. Bild ska jag också lyckas fixa, för ni måste ju bara se tröjan.

Blev även gjort lite pepparkakor i huset idag. Låg och kollade på gossip girl och så kände jag den där lukten och ett leende spreds på mina läppar. Så hoppade ner till familjen i köket och sällskapade med dem en stund, fick ätit lite pepparkaksdeg (vilket de inte gör här, haha) och dekorerat pepparkakorna. En bra dag, såhär före julafton.

 Från vänster: R, G, Manuela, snöflinga, E, snöflinga, A, snöflinga
och jag i Florida. Ser ni min fina bikini?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar