fredag 21 december 2012

Inget hejdå här inte

Och så har man sagt hejdå till mormor. Som jag sa till henne så känns det fan som man säger hejdå helt haha, som att hon ska åka hem nu. Nej men det var en väldigt besvärlig tanke, så jag inte tänka. Madde måste stanna här med mig jue :D
Så ja, snart är denna veckan slut. Kan det gå lite snabbare? *ironi*
Måste börja packa snart också, eller åtminstonde skriva ner vad jag behöver ha med mig. Sen har jag helgen på mig att packa, för hur kul är det att göra det på julafton eller julafton? Nu tror ni jag är dum va? Uppreda julafton två gånger.. illa Johanna. Nej, men den 24de är det ju julafton för mig och då vill jag inte packa. Sen den 25te är det julafton här i Amerika och det är dagen jag reser så då vill jag inte heller packa.

Hur går det med listan då? Inte mycket kvar.

  • Köpa bikini (lite för liten dock..)
  • Träffa Sandra och Julia för att boka biljetter
  • Gå på lcc möte
  • Träffa Madde
  • Skypa med Helenis
  • Baka med pojkarna
  • Köpa deo (jätte jobbigt eller hur?)
  • Packa

  •  

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar