tisdag 25 december 2012

Produktiv

Så produktiv som jag varit idag har jag nog aldrig varit förr, att vakna kvart över sex kanske har sina fördelar ändå?
Jag har städat rummet, skrivit ut alla papper som kan tänkas behövas, packat klart, duschat, fört över alla bilder från kameran till mobilen, sparat dem på den externa hårddisken och sedan raderat dem helt från kameran så jag har minne till alla bilder jag sa ta nere i Orlando. Jag har samtidigt tagit det rätt lugnt och hunnit med att vara social med familjen där nere.
Mormor och morfar kom ju hit på frukost, french toast, bacon och fruktsallad. Mer julklappar och av dem fick jag ett american express kort, presentkort men american express. Nu lämnar man inte huset utan det, haha ;)

Håller på att ladda upp ett avsnitt av gossip girl, kanske hinner titta en stund på det innan det bär av mot tågstationen och sedan JFK. Vi hörs igen på söndag! :)

Julklappsöppning
 Trött liten pojke, sista presenten kvar.
 Min nya bebis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar