tisdag 18 december 2012

Varför?

Vet inte riktigt, denna bloggen är likadan som den andra men jag gillar inte denna riktigt.. haha. Jag har verkligen problem med att byta grejer, men hur "botar" man det om man inte försöker? Exakt samma sak ju, mest namnet jag inte gillar. JFaast är ju jag, det är min blogg.. men äh!

Blev ju lite längre jobb idag, men det påverkade inte så mycket. Inte planerat på morgonen ändå. Hämtade E och gjorde lite läxor med honom, sen medans de kollade tv så hann jag läsa lite. Efter maten joinade jag dem framför tvn, blev lite boog & elliot och mys med pojkarna.
Efter jobb körde jag till bronxville starbucks för lcc-möte, Ines lcc-möte. Sen hängde vi kvar där och snackade lite. Ines kompis Stephen kom också förbi.
En del av mig avundas det, hon har haft typ 3 killkompisar i samma familj. Christian, Rupert och nu Stephen. Jag vill också ha en killkompis här, varför vet jag inte riktigt dock. Men det hade varit skönt, om man varit en människa som kan umgås med alla. Men jag låser mig, de gör jag alltid. Hur mycket jag än vill snacka mer med folk jag inte känner så kan jag inte. Varför? Varför kan inte jag bara släppa taget och ge det ett försök? ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar