söndag 23 december 2012

Kaffebollar

Så idag har jag varit hos familjen i 6 månader. Otroligt va? De har faktiskt stått ut med mig så länge, haha skämt åsido. Men att man kan älska människor man aldrig känt innan på bara 6 månader, att man räknar dem som en del av sin familj. För det är det de är nu, en del av min familj.
Dagen har som vanligt gått väldigt snabbt, A har bakat hela dagen typ. Gjort äpplerutor, chocolatechipkakor, brownies och gingerbread kakor som Bob självklart hittade. Även gjort pepparkaksdeg så imorgon blir det pepparkakor som görs, även gingerbread kakor får göras om.

Jag själv försökte mig på chokladbollar.. gick inte tidigt som jag tänkt mig. Hällde i för mycket kaffe vilket gjorde allting helt kladdigt och de smakade alldeles för mycket kaffe haha. Ska förmodligen försöka mig på det igen imorgon, vi får se utgången av det då. Ska även ta bild på de misslyckade ;)
Sen blev det lasange till middag, med vitlöksbröd. Även champange (mousserat vin) för att fira mina 6 månader. Så tacksam och glad för att jag hamnat här, verkligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar