tisdag 25 december 2012

Inte jul utan köttbullar

Och så va Sveriges julafton slut, eller ja det har den varit i snart 6 timmar. Men vem håller räkning? Hoppas iaf alla haft en bra jul och att ni fått de julklappar ni önskat er. Själv blir man väl väckt om 6½h av pojkarna, men ser faktiskt bara fram emot det, och då ska vi fira jul här.

Idag vaknade man klockan tio, starkt jobbat. Fick skypat med familjen där hemma idag, fick se när de öppnade julklapparna som skickats över. Men jag måste säga, Sara du kunde inte varit lite tacksammare?! Och Emma ska vi inte prata om.. den jäveln. Men kul att få se farmor igen, och även mina farbrödrar.
Sen vid tre åkte vi upp till croton-harmon för lite julmiddag hos The Ms. Svenska köttbullar var också med där på ett hörn och de var väldigt uppskattade. När vi sedan kom hem skrevs det brev till jultomten och det lades fram kakor och eggnog. Även rudolf fick sig en morot.

Har också hunnit med att packa ikväll, lite kvar som ska ner imorgon men verkar som att min lilla väska räcker ändå. Och Sandra har kommit tillbaka från sin dusch nu, så nu kan jag krypa ner under täcket och drömma mig bort i 6timmar haha.


 Kolla upp var jultomten befann sig var väääldigt viktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar