måndag 31 december 2012

Stackars fötterna

Spenderat 5 dagar i Orlando och så kommer man tillbaka till snö?!
Men nu är jag tillbaka i allafall. Trillade innanför dörren vid tolv, sedan sprang jag rakt upp på mitt rum. Väskan står fortfarande i dörröppningen oöppnad och jag sitter i sängen med datorn. Tvungen att kolla upp allt som hänt nu medans jag semestrat. Vad har hänt med mig, eller rättaresagt vad har hänt med tekniken?
Innan kunde jag bry mig mindre om datorn..

Men efter 4 dagars gående i ca 12h om dagen så är mina fötter rätt ömma och mina skor rätt förstörda. Men vi har hunnit med mycket, mycket som just nu känns som man inte riktigt gjort. Allt känns mest som en dröm, en väldigt dyr dröm haha.
Men dessa dagarna har tagit all min energi, så då jag är ledig imorgon tänkte jag sova länge, skypa med familjen och sedan försöka komma på vad jag ska göra under kvällen. Då jag inte tror att stå på times square i 11h kommer bli väldigt behagligt för mina stackars fötter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar