onsdag 19 december 2012

En vecka kvar!

Och så är biljetterna klara till disney world, sea world och universal studios. Om en vecka, EXAKT en vecka är vi nere i Orlando och har semester. Fan vad jag längtar!
Träffade Sandra uppe i White Plains efter jobb idag, skypade med Julia och så bokade vi biljetterna. Så vi åker ner den 25te men inte förrän på kvällen, sen den 26te och 27de så tillbringar vi våra dagar på disney world, den 28de på seaworld och 29de på universal studios. Vi ska ju även vara där den 30de, men vi har inte bokat in något den dagen. Tänkte ha den som antingen en chill-dag eller om vi känner att vi inte hann med något speciellt de andra dagarna så gör vi det då. Why not liksom?

Imorgon ska Johanna upp tidigt, R är fortfarande sjuk så jag jobbar från 7:30 då jag ska köra A till tåget först också. Blir nog rätt skönt, mysa lite med R :) Bara tråkigt att jag inte har någon bok att läsa, den senaste läste jag ut i förrigår men gillade inte alls slutet. Så får se vad det blir näst!

Glad Johanna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar