tisdag 8 januari 2013

Flashbacks

Ååh, vad jag har sovit dåligt inatt..
Först kunde jag inte somna, så jag tände lampan och läste till klockan var två. Efter det sjönk jag in i sömnen men har vaknat minst en gång i timmen av flachbacks från lördagens festande. Men inga nya grejer, nej detta var saker jag redan vet om kvällen/natten. Hur störigt är inte det?
Legat här halvt utslagen och bara velat somna, men inte kunnat. Vid halv åtta trodde jag att jag inte skulle få sova mer, då hade jag legat vaken en timme. Hörde t.o.m pojkarna på nedervåning, inte varje dag man gör det. Sjukt vilken energi de har på morgonen alltså.

Aja, ny dag nya tag. Snart ska man stiga upp och göra sig iordning, sjukt hungrig också så lite frukost kommer definitivt inte att skada. Sen har man också en skype-dejt bokad med Dardana så ska försöka klämma in henne nu på "morgonen" med ;)
Och ja, väldigt ont om bilder. Men en viss knapp har försvunnit vilket gör att jag inte kan ladda upp några, så får hoppas att den kommer tillbaka snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar