måndag 21 januari 2013

Helgen är över.

Helgen har ju bara flygit förbi.. i fredags passade jag pojkarna på kvällen. De hade en sen playdate och de hade mycket roligt, fick stanna uppe sent också. Men de märktes, E var helt slut när föräldrarna kom hem. Gullet!
På lördagen kom Madde och hämtade mig, vi körde och köpte chips sen spenderade vi dagen i hennes rum och kolla på disney filmer. Disneymaraton på abc family-kanalen. Meningen var att vi skulle göra lite läxa också men det blev ju såklart inte av..
Idag åkte vi bort till woodbury outlet, ett utomhus köpcenter ca 40min från Madde (har lagt upp bilder på det förr). De säljer praktiskt taget vara märkesgrejer där borta, inget köpcenter där au pairer kommer hem med särskilt mycket haha. Jag åkte dock därifrån med ett par converse. Vi stannade till vid palisades köpcenter på vägen hem också, där vi åt och jag köpte jeans och skärp.

Sen nu är jag hemma. Har ätit middag med familjen, vikt min tvätt som jag tvättade i torsdags och jag har lagt mig i sängen. Ska snart ta och tvätta ansiktet sen ska jag nog gå och lägga mig. Pojkarna är lediga från skolan imorgon så det blir en heldag med dem, bäst att ha energi till det :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar