tisdag 1 januari 2013

Happy new year!

Och så är det väl dags att säga gott nytt år. Hade gjort det innan men tyckte det passade bäst när det faktiskt var 2013 här, och klockan slog ju faktiskt inte över förrän för 15min sedan. Men tänka sig att det gått ett helt år sedan den väldigt misslyckade festen förra nyår..
Vet dock inte om jag är helt redo att byta år, jag gillade 2012. Jag flyttade ifrån Sverige, fick en till familj, nya vänner, utvecklats på mitt egna lilla sätt och insett att vissa människor inte hör hemma i mitt liv helt enkelt. 2012 var ett bra år, och jag hoppas 2013 blir minst lika bra.

Hur firade jag då in det nya året?
Jag skypade med familjen 2 gånger, jag vilade mitt på dagen och jag spenderade kvällen med värdfamiljen. Blev champagne och följa vimlet på times square. När värdföräldrarna lagt sig kollade jag när bollen släpptes och nu sitter jag uppe i rummet, redo för att gå och lägga mig.
Det var länge sedan jag spenderade nyår hemma, en del av mig tycker det är rätt skönt men den andra delen av mig saknar mig kompisar där hemma så otroligt mycket.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar